Blogger templates

Tuesday, August 13, 2013

Follow me on..

Sorry dat ik zo lang  niets meer had gepost. Ik had het echt heel druk. Ik dacht dat het misschien wel handig was als ik een post zou doen over waar je mij op kunt volgen. Door op de link te klikken kom je op mijn pagina. Klik op "Lees meer" om dit bericht verder te lezen! 

Op mijn instagram zie je heel veel fotografie, eigenlijk zet ik er maar heel weinig persoonlijke foto's op. Ik heb geen flauw idee waarom, maar op de een of andere manier wil ik er gewoon mooie foto's op zetten haha. Mijn naam op instagram is xanoukvc.

.. Bloglovin'
Voor als je het nog niet weet, om bloglovin' kun je blogs heel handig volgen, het is heel leuk om te zien. Je krijgt een soort van melding als er een nieuwe post is geplaatst door een blog die jij volgt! Heel leuk om te zien.

.. We Heart It
Ik houd van deze site! Ik ben echt gek op de prachtige foto's die op de site staan. Neem een kijkje op mijn account.

.. Twitter
Eigenlijk ben ik niet zo actief op Twitter. Stiekem kijk ik er wel vaak op maar plaats ik niet zo heel veel. Herkenbaar?

.. Polyvore
Deze site vind ik ook echt geweldig om mooi collages op te maken. Mijn gebruikersnaam is xnoek.

.. Facebook
Dit is eigenlijk gewoon helemaal niet de moeite waard om te kijken haha. Hier zet ik zo goed als niks op.


No comments:

Post a Comment